piątek, 26 czerwca 2015

Nanshy The eye brush set - pędzle do makijażu oka

Na recenzję zdecydowanie za wcześnie, jednak na opis pierwszego... drugiego.... i kilku kolejnych wrażeń jak najbardziej przyszła pora. Jeśli obserwujecie moją stronę na Facebooku to wiecie, że jakiś tydzień temu przywędrował do mnie piękny zestaw pędzli do makijażu oka od Nanshy. Dokładnie jest to zestaw The eye brush set onyx black - zestaw 7 pędzli do makijażu oka.  Wraz z pędzlami dostałam również gąbeczkę Nanshy marvel 4 in 1 , której recenzja ukazała się jakiś czas temu. W tej chwili jestem w posiadaniu 2 gąbeczek od Nanshy i naprawdę gorąco je polecam. Dziś chciałabym bliżej pokazać Wam pędzle z tego zestawu i opisać swoje pierwsze wrażenie po użyciu ich, jeśli chcecie wiedzieć jaka jest moja opinia o nich zapraszam do dalszego czytania.
  




Jeśli śledzicie urodowe blogi lub kanały na youTube zapewne nie dało się nie zauważyć, że produkty Nanshy są coraz częściej pokazywane. Nic dziwnego. Marka Nanshy choć dopiero wkroczyła na rynek polski wielkimi krokami pnie się na szczyt popularności.  W dodatku w swojej ofercie posiada produkty, które zaciekawią zarówno profesjonalistów jak i amatorów makijażu.


Nanshy to brytyjska firma wspierająca działania przeciwko przemocy wobec zwierząt Cruelty Free International. Wszystkie pędzle Nanshy zaprojektowane są z najwyższej jakości syntetycznego włosia, niezwykle miękkiego i przyjaznego w dotyku. Pędzle syntetyczne są w pełni bezpieczne dla osób posiadających alergie.[źródło: House of Beauty]

Źródło: NanshyOfficial
Nanshy to firma zajmująca się sprzedażą profesjonalnych akcesoriów do makijażu. Pędzle oferowane przez markę są wykonywane z włosia syntetycznego oraz tworzone ręcznie z należytą starannością. Wysokie standardy oraz dbałość o szczegóły sprawiają, że produkty są najlepszej jakości. Nanshy pragnie spełniać potrzeby oraz wymagania konsumentów związane z wizażem. Profesjonalny makijaż staje się osiągalny dla każdego i na każdą kieszeń. Przedstawiciele marki to przeciwnicy stosowania przemocy wobec zwierząt. Dlatego nie dopuszczają się produkcji pędzli z włosia naturalnego. W ofercie spotkać można tylko i wyłącznie włókno syntetyczne. Ciekawy design podnosi ich atrakcyjność w oczach konsumentów. ródło: Lady Makeup]


Nanshy w swojej ofercie posiada 2 warianty kolorystyczne pędzli, a dokładniej rękojeści biała perła i czarny onyx.  Mimo, że wszystkie pędzle jakie do tej pory miałam są czarne i troszkę kusiło mnie wybrać białą rękojeść to mimo tego wybrałam czarny onyx i nie żałuję, to zupełnie inna czerń niż w przypadku moich pozostałych pędzli. Tak prezentuje się zestaw  The eye brush set.
W skład zestawu tak jak wspomniałam wchodzi 7 pędzli do makijażu oka.













Dla zainteresowanych opis każdego z pędzla



-
Large Shader - większy, spłaszczony do nakładania cieni. WYMIARY: długość rączki 13 cm, długość włosia 1,1 cm, rozpiętość 1,2 cm.



 
Eye Crease - pędzel w kształcie "jajeczka" doskonały do rozcierania i nakładania cieni. WYMIARY: długość rączki 13 cm, długość włosia 1,5 cm, średnica włosia 0,8 cm, rozpiętość 0,9 cm.



 
Blending Eyeshadow - lekko zaokrąglone włosie, idealne do blendowania. WYMIARY: długość rączki 13 cm, długość włosia 1,6 cm, rozpiętość 1,1 cm.


 











Tapered Crease  - mniejsza kulka do precyzyjnego nakładania cieni. WYMIARY: długość rączki 13 cm, długość włosia 1 cm, średnica włosia 0,5 cm, rozpiętość 0,6 cm.





 Angled Detailer - ścięty, płaski do podkreślania brwi i tworzenia linii. WYMIARY: długość rączki 13,4 cm, długość włosia 0,5 cm - 0,6 cm, rozpiętość 0,5 cm.



 








Flat Definer - ścięty, płaski do brwi oraz rysowania i rozcierania linii. WYMIARY: długość rączki 13 cm, długość włosia 0,8 cm, rozpiętość 1 cm.



 



Precise Bent Eyeliner - cienki do rysowania linii. WYMIARY: długość rączki 13 cm, długość włosia 0,8 cm, średnica włosia 0,1 cm, rozpiętość 0,12 cm.





Informacje o pędzlach pochodzą za strony Lady Makeup






Kupując jakiekolwiek pędzle unikam zestawów. Nie dlatego, że nie potrzebuje dużej ilości pędzli, a dlatego, że z reguły w zestawach znajdują się pędzle, których osobiście nie wykorzystam, nie potrzebuję, są mi zbędne. W zestawie Nanshy jest zupełnie inaczej. Jest on naprawdę przemyślany i nawet osoba, która nie jest mistrzem makijażu bądź stawia pierwsze kroki w makijażu  znajdzie zastosowanie dla każdego pędzla. Jest to także idealny zestaw dla osób, które chcą kupić pierwsze pędzle i nie wiedzą dokładnie co wybrać.

Nie sposób nie wspomnieć o samym wyglądzie pędzla. Wersja którą ja mam - czarny onyx jest niezwykle elegancka i cieszy moje oko. Rękojeść matowa a w niej jakby zatopione maleńkie drobinki niczym rozsypany cień do powiek.  Każdy z pędzli na rękojeści posiada wygrawerowaną i pomalowaną nazwę firmy oraz nazwę pędzla, która sugeruje jego przeznaczenie. Na srebrnej skuwce wygrawerowana została nazwa firmy i mimo iż to detal, to sprawia że pędzle wyglądają bardzo profesjonalnie. 




To co z pewnością rzuca się w oczy to długość pędzli. Są one zdecydowanie krótsze niż np pędzle Hakuro, co widać na zdjęciu obok. Dla mnie jest to również plus ponieważ krótszy trzonek pędzla powoduje, że łatwiej mi się aplikuje produkt a dodatkowo nie zajmują miejsca w kosmetyczce. Ta długość po prostu pasuje mi do ręki i koszyczka w którym trzymam pędzle :)


Tak jak napisałam na początku na typową recenzję jeszcze za wcześnie. Tak naprawdę wyrobienie opinii może potrwać miesiące bo przecież nie wiemy jak pędzle będą zachowywać się np po kilkunastu praniach.
To co na dzień dzisiejszy mogę stwierdzić to z pewnością fakt iż pędzlami Nanshy pracuje się naprawdę dobrze.  Pomimo, że jest to włosie syntetyczne jest ono na tyle miękkie i elastyczne, że nie napotkałam żadnego problemu podczas wykonywania makijażu. Pędzle są wykonane solidnie ani podczas używania ani po czyszczeniu ( mojej już kilka razy były prace) nie gubią włosia. Nie wiem czy to tylko moje wrażenie, czy rzeczywiście tak jest ale odnoszę wrażenie, że te pędzle bardzo szybko schną. Nie odbarwiają się i bardzo szybko można wyczyścić je z pozostałości produktów do makijażu.
Na dzień dzisiejszy jestem z nich bardzo zadowolona i z czystym sumieniem mogę uznać, że są warte zakupu.  Mam już wśród nich swoje perełki, które zdecydowanie ułatwiają mi wykonanie makijażu. Jeśli moje zdanie na temat pędzli tej firmy ulegnie zmianie z pewnością się o tym dowiecie.



Nanshy oferuje nam zestawy pędzli z podziałem na : makijaż oka, makijaż twarzy oraz pełen zestaw. Możemy także zakupić każdy pędzel pojedynczo i samemu stworzyć własny zestaw. 

Na chwilę obecną w Polsce produkty Nanshy można kupić w sklepie House of Beauty  oraz w sklepie Lady Makeup. 
W Wielkiej Brytanii pędzle dostępne są na stronie Nanshy 


Pomimo, że pędzle dostałam do testów w ramach współpracy blogerskiej z Nanshy Polska moja opinia jest jak najbardziej szczera. 

I jak podobają się Wam nowości na polskim rynku? Jeśli miałyście już okazję testować produkty Nanshy napiszcie jak spisują się u Was :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz