wtorek, 2 czerwca 2015

Moje domowe SPA - konkurs



Kochani, dziś chciałam zaprosić Was na mały konkurs :)
Każda z nas lubi być rozpieszczana i każdej z nas należy się chwila przyjemności. Dlatego tematyka konkursu to "domowe spa".

Nie każda z nas ma czas i środki aby pozwolić sobie na wizyty w profesjonalnym SPA. Także w domowym zaciszu możemy stworzyć sobie namiastkę tego luksusu. Kąpiel z olejkami, świece, masaż (przyda się pomoc partnerów :) ), różnego rodzaju rytuały. Wszystko kończy się tylko z końcem naszej wyobraźni bo wybór produktów i rodzajów pielęgnacji mamy ogromny.



Wracając do konkursu, oto jego zasady

W formularzu na dole należy w kilku słowach opisać

jak wygląda, bądź jak wyglądałoby Wasze wymarzone domowe SPA.


W jaki sposób to opiszecie zależy już tylko od Was.

Konkurs trwa od dnia 03.06.2015 do dnia 23.06.2015

Ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu 4 dni od dnia zakończenia konkursu.

Jeśli zwycięzcą w konkursie będzie osoba mieszkająca na terenie Polski nagroda zostanie wysłana w połowie lipca. Jeśli zwycięzca będzie mieszkał na terenie UK nagrodę wyślę około 3 dni po ogłoszeniu wyników.


WAŻNE

aby móc wziąć udział w konkursie należy bezwzględnie

być obserwatorem bloga. W tym celu należy kliknąć na "Dołącz do tej witryny". Odnośnik znajduje się po prawej stronie strony :)




polubić stronę na Facebooku sponsorów konkursu

BingoSpa Cosmetics   

oraz
Oryginalne kosmetyki i perfumy

Miło mi będzie jeśli polubicie także moją stronę, ale nie jest to konieczne.



Oczywiście wygra osoba, której tekst spodoba mi się najbardziej.


Nagrodą w konkursie jest .... niespodzianka od sponsorów jak i ode mnie :)  Także jeśli jesteście ciekawi co zawiera pudełko z niespodzianką weźcie udział w konkursie i spróbujcie swoich sił :)


Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie oraz zaproszeniu znajomych poprzez udostępnienie informacji na swoim blogu lub Facebooku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz