poniedziałek, 30 marca 2015

Klient nasz pan .... niestety nie wszędzie !

To będzie jeden z tych postów, których pisać raczej nie chcę i mam nadzieję, że będzie pierwszy i ostatni. Jednak prowadząc blog w pewien sposób czuję się w obowiązku informować Was o takich sytuacjach abyście mogły ich uniknąć. Cała historia zaczęła się dawno i wciąż się nie skończyła...
Jeśli chcecie wiedzieć co się stało i gdzie mają klienta "gdzieś" to zapraszam na post, ale ostrzegam będzie długi.

Od razu na wstępie informuję, że moim celem nie jest oczernienie firmy tylko rzetelne przedstawienie sytuacji popartej dowodami.

Jakiś czas temu podjęłam rozmowę z firmą  Diamond Cosmetics Poland sp. z o.o. na temat współpracy między ta firmą a moim blogiem. Rozmowa przebiegła pomyślnie.


Zgodnie z ustaleniem wybrałam zestaw na którym miałam opierać swoją recenzję jednak chciałam domówić sobie parę produktów za które oczywiście zapłaciłam. Z racji tego, że mieszkam w UK paczka miała zostać nadana na adres mojej siostry która dnia 26 marca wysyłała paczkę z Polski do UK także termin był wystarczająco odległy aby sklep zdążył wysłać produkty.

 24. Termin realizacji – Produkty dostępne w magazynie wysyłane są maksymalnie do 3 dni roboczych po zaksięgowaniu płatności za zamówiony towar.

 Informowałam kilkukrotnie, że zależy mi na expresowej wysyłce aby paczka doszła na czas. Skoro siostra wysyłała paczkę to logiczne, że zależało mi aby wysłała wszystko za jednym razem, ponosząc jeden koszt wysyłki. Przecież taka wysyłka nie kosztuje10zł a ponad 70zł !

Zaproponowano wysyłkę kurierem. 12 marca zrobiłam przelew, który został zaksięgowany następnego dnia. Biorąc pod uwagę 24 punkt regulaminu sklepu przesyłka powinna zostać nadana najpóźniej 16 marca.
Przez prawie tydzień nie było żadnej wiadomości

18.03.2015 dostałam wiadomość,  " Diamond Cosmetics Poland wysylka bedzie albo w tym albo na poczatku nowego tygodnia"

Do dnia 23.03.2015 znowu nie było ani paczki ani żadnej wiadomości.
W dniu 23.03.2015 ponownie napisałam wiadomość.


  • JA

    Witam, Proszę o informację czy przesyłka została wysłana.  pieniądze wpłynęły 13 marca a Dziś jest 22 minął tydzień a paczki wciąż nie ma
  • Diamond Cosmetics Poland

    witaj, z tego co widzę w systemie kurierskim to jeszcze nie. Dam nr do działu obsługi klienta i dopytaj co sieje sie z paczka: 613067030
  • Ja

    Dlaczego przesyłka nie została wysłana skoro została już dawno opłacona? Informowałam że zależy mi na czasie ponieważ ponieważ ma zostać wysłana do uk. Jeśli nie dotrze do siostry do środy  to nie zostanie wysłana ponieważ ona czeka na kuriera aby nadać paczkę do mnie. tym Bardziej ze są produkty które zakupiłam i zapłaciłam. Skąd tak długi czas Oczekiwania?
    Jakie widzicie państwowo Rozwiązane jeśli przesyłka nie dotrze na czas?
    Nie rozumiem też Dlatego mam Dzwonić i upominać się o własną przesyłkę narażając się na dodatkowe koszta!
    Taką obsługa niestety nie zachęcanie do ponownym zakupów
  • Diamond Cosmetics Poland

    Z tego co dopytalam,. to dzial wysylek przechodzi na nowy system ksiegowania i ostatnionie byli w stanie nadac wielu paczek. Wysylki blogerskie musza byc inaczej ksiegowane i dzial obslugi nie dostal jeszcze inormacji jak to zapisywac. sprobuje jutro na ten temat porzmawiac i poprosic o to by wyslac te oplacone produkty, jesli jeszcze darmowe nie wychodzą.

Koniec rozmowy na czacie.

Widać ktoś z kim pisałam ( niestety nie raczyła sie ta osoba przedstawić) najwyraźniej zapomniał, że oprócz "wysyłki blogerskiej" były produkty za które zapłaciłam i mam na to potwierdzenie.


Z komentarzy na stronie DIAMOND COSMETICS POLAND wynika, że wiele klientek czeka tygodniami na swoje przesyłki.

 Już nie chodzi mi o produkty które miałam dostać ale o te za które sama zapłaciłam !
Oczywiście już kilkukrotnie próbowałam uzyskać informacje poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej jednak nikt nie raczył odpisać. Oczywiście moją złość możecie sobie wyobrazić. Oczywiście napisałam od razu w komentarzach na stronie DIAMOND COSMETICS POLAND jak zostałam potraktowana i że nawet słowa przepraszam nie zobaczyłam.

Tego samego dnia ( 23.03.2015) napisałam e-mail do

Marketing, współpraca

Specjalista ds. e-marketingu - Karolina Przybylska opisując całą sytuację dokładnie tak jak napisałam to tutaj na blogu.


Odpowiedz jaką dostałam brzmi
Dzień dobry
Sprawę przekazałam osobom z działu obsługi, które poinformowały mnie, że paczka została do Pani dziś wysłana. Szczegółową odpowiedź powinna Pani dostać na facebooku. 


oto jaką dostałam wiadomość następnego dnia (24.03.2015)

Diamond Cosmetics Poland
Witam ponownie Bardzo przepraszamy za wynikniętą sytuację i brak kontaktu z naszej strony. Opóżnienia w wysylce wyniknały ze zmiany systemu księgowania zamówień. Dzisiaj opłacona paczka została wysłana. Numer listu przewozowego będzie aktywny po skanie kuriera: 6130078109788 Paczka w ramach współpracy blogerskiej zostanie dosłana w późniejszym terminie.

Tym razem, na szczęście przesyłka została nadana i następnego dnia już była doręczona. Następnego dnia 26.03.2015 została wysłana do UK.



 29 marca z samego rana kurier dostarczył do mnie . Już miałam nadzieję, że zapomnę o całej sytuacji choć informowałam wielokrotnie, że nie zamierzam tego ukrywać mimo, że nasza współpraca wciąż jest aktualna i mam dostać przesyłkę blogerską.Jednak paczka do siostry doszła dzień przed wysyłką paczki do UK także pomyślałam, że ok odpuszczę i nie będe sobie szarpac nerwów.
Paczka została solidnie zapakowana w kilka warstw folii bąbelkowej i bezpiecznie dotarła na miejsce. Otworzyłam ją już myśląc jak pomalują paznokcie ( lakiery firmy Semilac kupiłam w innym sklepie ) i buum czar prysł.... bo zamówienie dotarło kompletne !!



zapłaciłam 40,38zł a tymczasem na paragonie widnieje 32,86zł i brak całości zamówienia ! Nie byłoby problemu gdybym mimo to dostała wszystkie produkty, ale ja ich nie dostałam !




Ktoś może pomyśleć o co ten ambaras, to tylko niecałe 8zł. Fakt , bo nie o kasę tutaj chodzi ale  o podejście do klienta. O to w jaki sposób tak ogromna firma która ma całkiem niezłą sytuację na rynku bo przecież oferuje produkty na których pracuje wiele osób wykonując manicure hybrydowy traktuje swoich klientów! Ok to niecałe 8zł ale ile jest takich klientów jak ja? Tu 8 tam 10 suma się zbiera. Naprawdę pieniądze są tutaj na drugim miejscu.

Bardzo zawiodłam się na tej firmie i mimo, że produkty są świetne jakościowo to obsługa jest naprawdę godna krytyki ! Tym bardziej jestem w głębokim szoku, ponieważ poprzez swojego bloga miałam wyrazić opinię  o produktach ale także i o firmie Diamond Cosmetics Poland .

Mam nadzieję, że każdy kto przeczyta ten post kilka razy zastanowi się zanim złoży zamówienie w sklepie www.diamond-cosmetics.eu oraz www.pazurki.com.pl ( oba sklepy należą do Diamond Cosmetics Poland ). Jeśli któraś z Was również została potraktowana przez tą firmę w taki sposób napiszcie w komentarzu o tym. Może jakimś cudem zaczną doceniać pojedynczego klienta, który jak widać czasem nie odpuszcza !

Moja przygoda z tą firmą jeszcze się nie skończyła


  • Diamond Cosmetics Poland
    Skontaktuję tę sprawę z osobą z działu reklamacji.
  • Ja
    czy jest możliwość emailowego kontaktu z działem reklamacji? Przecież ta cała sytuacja to jakaś kpina ! Najpierw czekałam na paczkę a teraz jest niekompletna plus brak towaru na paragonie . Ja naparwdę nie mam zamiaru czekać kolejnych tygodni na wyjaśnienie sytuacji

    Diamond Cosmetics Poland
    Przekazałam tę sprawę i będzie wyjasniana
  • Ja
  • Jaki jest czas oczekiwania na informację?
    Może jednak powinnam jednak złożyć oficjalną reklamację ponieważ ta zabawa w przekazywanie informacji może być mało skuteczna. Proszę wybaczyć, ale już raz przekonałam się o totalnym braku kompetencji z Waszej strony!

    Jak na razie odpowiedzi brak !

    Na koniec wspomne jeszcze słowa które kiedyś usłyszałam w jednej z firm w której pracowałam

    Dbajcie o swoich klientów bo to oni są Waszymi pracodawcami. Bez nich nie będziecie mieli pracy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz