czwartek, 16 października 2014

Nowe rzęsy w 26 dni ;)

O tym jak działa olejek rycynowy na nasze rzęsy pisałam tutaj ( KLIK ). Po miesiącu a dokładnie 26 dniach stosowania czas na podsumowanie efektów :)

Olejek stosowałam codziennie wieczorem oraz rano jeśli w danym dniu nie wykonywałam makijażu.

Najbardziej oczekiwanym efektem było pogrubienie i wysłużenie. Czy tak się stało?





Otóż różnica jest znacząca. Może nie jest to tak spektakularny efekt jak po odżywkach typu RevitaLash i zajęło to troszkę więcej czasu to dla mnie ważniejszy jest to, że efekt uzyskany jest w sposób naturalny a zarazem bardzo tani. Rzęsy są zdecydowanie zagęszczone i przyciemnione. Niestety olejek rycynowy nie spowodował że nagle stały się bardzo długie. Dodatowo jednak ogromnym plusem jest to że rzęsy stały się naradę mocne i przy demakijażu nie zauważyłam aby wypadła mi chociażby jedna rzęsa co wcześniej było rzeczą normalną.



Zresztą efekt oceńcie sami :)



Próbowałyście tej metody pielęgnacji rzęs? Jeśli tak to koniecznie podzielcie się efektami



Przypominam również, że blog ma swoją stronę na facebooku (KLIK). Serdecznie zapraszam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz