czwartek, 17 czerwca 2021

StriVectin Daily Reveal Exfoliating Pads - płatki złuszczające

W temacie kosmetyków z kwasami moja wiedza jest na równi z wiedzą o fizyce. Wiem, że istnieje i ponoć są dowody że działa. ⁣⁣
Dlatego też w mojej pielęgnacji nie ma zbyt wiele produktów z kwasami, nie czuję się mocna w tym temacie.⁣⁣
⁣⁣
Kiedy zobaczyłam post u Kasi @myskinstoryy o płatkach złuszczającycStriVectin zapaliło mi się światełko, że chyba czegoś takiego potrzebuję.⁣⁣
Później Ania @inti_skin opublikowała recenzję tego produktu, i wtedy już wiedziałam, że moja skóra potrzebuje właśnie tych płatków.⁣⁣
⁣⁣



Daily Reveal™ Exfoliating Pads, to płatki złuszczające zawierające kompozycję 4 kwasów AHA, PHA, BHA i TXA, które w ciągu 3 dni mają zwiększyć naturalne tempo złuszczania naskórka, co ma przekształcić się na wyraźnie oczyszczoną, gładszą i wyraźnie rozjaśnioną cerę.
Produkt zapewnia złuszczanie chemiczne dzięki kwasom oraz mechaniczne poprzez płatki mikro peelingujące.


Od kilku tyg testuję płatki w różnych kombinacjach, aby mieć o nich jak najdokładniejszą opinię, i przyszła pora aby podzielić się nią.⁣⁣
Płatki stosowałam zarówno raz w tygodniu jak i w rutynie 3x w tygodniu. Używanie raz w tygodniu dawało zadowalające efekty, jednak dopiero kiedy zaczęłam używać ich częściej wydobyłam ich prawdziwe działanie.⁣⁣
⁣⁣
To co jest widoczne najszybciej, to rozświetlenie cery, zdrowy blask.⁣⁣ Systematyczne używanie świetnie trzyma w ryzach pory skóry, które są dokładnie oczyszczone.⁣⁣ Dzięki peelingującej powierzchni płatka możemy także wykonać lekki peeling mechaniczny w najbardziej newralgicznych miejscach ( u mnie nos i żuchwa).⁣⁣
⁣⁣
Zgodnie z obietnicą producenta płatki dają świetny glow. Skóra jest rozświetlona, bardziej gładka, wygląda zdrowo i promiennie. ⁣⁣
⁣⁣
Nie mogę też nie wspomnieć, że mimo tego iż mamy tutaj kompleks kilku kwasów, płatki nie wysuszają ani nie podrażniają skóry.⁣⁣
⁣⁣
Formuła zawiera składniki łagodzące i nawilżające, także osoby z cerą suchą śmiało mogą po sięgnąć po ten produkt.⁣⁣
⁣⁣
Płatki w żaden sposób nie uwrażliwiają skóry i nawet zostawione solo nie wpływają na moją skórę negatywnie. Niestety ale zdarzyło mi się, że poszłam spać bez reszty pielęgnacji. ⁣⁣
⁣⁣
W pielęgnacji znajdują one miejsce po umyciu twarzy, a po kilkunastu minutach od ich użycia nakładam resztę pielęgnacji.⁣⁣
Kiedy stosuję płatki rezygnuję danego dnia ze stosowania tretynoiny. ⁣⁣
⁣⁣
Z informacji technicznych warto dodać, że jest to produkt świetnie nasączony płynem a wydajność sprawia, że możemy zastosować cały płatek na twarz, szyję i dekolt lub połowę płatka na samą twarz. ⁣


Substancje aktywne

kwas glikolowy   - rozjaśnia, reguluje pracę gruczołów łojowych

kwas azelainowyodblokowuje pory, działa antybakteryjnie, przeciwzapalnie, rozjaśnia przebarwienia

kwas salicylowy  -oczyszcza pory, działa przeciwzapalnie

kwas traneksamowy  - zmniejsza widoczność przebarwień

glukonolakton - działa antyoksydacyjnie, złuszczająco i przeciwzapalnie

nia 114 opatentowana forma niacyny / witaminy B3 o działaniu wzmacniającym barierę ochronną skóry

wyciąg z fermentacji bakterii Lactobacillus - wzmacnia mikrobiom, ma działanie przeciwzapalne

kwas azjatykowy - działanie łagodzące, regenerujące i przeciwzapalne, nawilżające oraz łagodzące

kwas madekasowy - regeneruje i nawilża


Płatki stosujemy rano lub wieczorem po oczyszczeniu cery. Po kilkunastu minutach możemy przejść do standardowej pielęgnacji.

Płatki mogą stosować osoby z cerą suchą, natomiast ze względu na peelingującą fakturę płatka ostrożne muszą być osoby z cerą naczyniową. Także osoby z cerą wrażliwą tolerującą mocniejsze kwasy mogą zastosować płatki bez pocierania nimi o skórę. Ilość płynu jakim są one nasączone pozwala na użycie go poprzez przykładanie płatków do skóry.

I jak podoba się Wam opis tego produktu? 
Koniecznie napiszcie czy stosowałyście już ten produkt, a może macie inne godne polecenia kosmetyki tego typu. O tym jak świetnie sprawdza się u mnie ten produkt może świadczyć fakt, że w zapasie mam jeszcze jedno opakowanie 🙈.⁣⁣⁣
⁣⁣
Za 60 sztuk zapłacimy na stronie StriVectin £39 z darmową wysyłką i 3 próbkami ( koniecznie spróbujcie kremu pod oczy).⁣⁣⁣
Jako klient sklepu mam też kod rabatowy w wysokości 20% ( KLIK ). Można znaleźć je też w innych sklepach internetowych, więc warto sprawdzać i porównywać ceny, gdyż można trafić na super promocję.⁣⁣⁣
⁣⁣⁣
W Polsce płatki jak i inne produkty StriVectin znajdziecie w sklepie @puderikrem

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń