poniedziałek, 3 października 2016

SKIN WATCHERS AC Clearing Foam Cleanser - pianka oczyszczająca

Czy Wam też czas tak szybko mija?  Jeszcze chwilę temu mieliśmy piękne lato, a dziś już początek października. Zanim się obejrzymy będzie już zima. Bardzo szybko minął mi ostatni miesiąc i nie wyrobiłam się z tymi recenzjami które planowałam. Mam nadzieję, że październik będzie dla mnie łaskawszy, bo mam dla Was kilka ciekawoatek :). Dziś wracamy do mojego zamówienia ze sklepu beautynetkoreaa osoby które nie widziały tego posta zapraszam tutaj - klik. Pomyślałam, że recenzję zacznę od produktów, które używamy na początku czyli, pianka do mycia twarzy. Jak się sprawdziła i jaką ocenę dostanie dowiecie się czytając dalej.





SKIN WATCHERS AC Clearing Foam Cleanser testuje od miesiąca. Pianka jak już wspomniałam przybyła do mnie z Korei. Opakowanie bardzo minimalistyczne, wykonane bez żadnych zarzutów. Sama tubka dodatkowo zapakowana została w kartonik, a otwórz zabezpieczony został folią - mega plus za to.


Jest to łagodna, ale dobrze oczyszczająca pianka do mycia twarzy delikatnej ze skłonnością do trądziku i zanieczyszczeń. Skład tego produktu jest bardzo ciekawy i bogaty w ekstrakty roślinne. Praktycznie nie ma się do czego przyczepić. Przy takiej ilości skłądnikó naturlanych nawet SLS jestem w stanie wybaczyć. 




Pełen skład

Water, Stearic Acid  odbudowują barierę lipidową uszkodzoną podczas mycia twarzy) , Lauric Acid ( kwas laurowy - właściwości bakterio i grzybobójcze)  , Glycerin ( gliceryna - sybstancja nawilżająca) , Myristic Acid ( kwas mirystynowy emolient), Potassiom Hydroxide ( wodorotlenek potasu - regulator ph), Sodium Laureth Sulfate ( substancja myjąca), Cocamido Propyl Betaine ( substancja myjąca), Glyceryl Stearate ( monostearynian glicerynyemolient), PEG-100 Stearate ( kwas stearynowy - emulgator), Zanthoylum Piperitum Fruit Extract (żółtodrzew pieprzowy - antyoksydant),  Pulsatilla Koreana Extract ( sasanka koreańska-  działanie przeciwzapalne), Usnea Barbata (Linchen) Extract ( brodaczka właściwa - działanie przeciwzapalne), Lauramide DEA ( substancja myjąca), Aloe Barbadensis Leaf Juice Powde( aloes - działanie m.in nawilżające, kojące) , Althaea Rosea Root Extract  ( malwa - działanie  łagodzące, nawilżające, antyoksydacyjne), Aloe Barbadenis Leaf Extract ( aloes działanie m.in nawilżające, kojące), Camellia Sinensis Extract  (camelia-  działanie łagodzące, przeciwzapalne, antyoksydacyjne), Centella Asiatica Extract ( wąkrota azjatycka - działanie  oczyszcające, kojace, wzmacnia naczynia) , Glycyrrhiza Glabra Extract ( lukrecja - działanie przeciwzapalne, przeciwwirusowe, bakteriobójcze), Matricaria Recubita Extract ( rumianek - łagodzi, regeneruje,Polygonum Cuspidatum Extract ( rdest -  działanie silnie ściągające, przeciwzapalne, przeciwbakteryjne, przeciwgrzybiczne), Rosemarinus Officinalis Extract ( rozmaryn -działanie bakteriobójcze, kojące) , Scutellaria Baicalensis Extract ( tarczyca bajkalska - działanie przeciwzapalne, przeciwbakteryjne, przeciwgrzybiczne), , Betaine ( betaina - działanie silnie nawilżajace), Diospyros Kaki Leaf Extract ( hurma wschodnia - działanie przeciwutleniające), Salix Alba(Willow) Bark Extract   wierzba biała -działanie tonizujące, kojące, ściąganjące), Plantago Asiatica Extract (  babka azjatycka - właściwości przeciwzapalne, przeciwbakteryjne i pobudzające syntezę kolagenu), Laminaria Digitata Extract dwyciąg z alg - zmiękcza skórę, nawilża, rewitalizuje), Ulmus Campestris(Elm) Extract  ( wiąz pospoloty - działanie przeciwzapalne ściąganjące), Sodium Hyaluronate( sybstancja nawilżająca),  Melaleuca Alternifolia(Tea Tree) Leaf Water ( drzewo herbaciane-  działanie przeciwzapalne dezynfekujące, bakteriobójcze)  , Propandiol  ( glikol roślinny -nawilża, sybstancja nośna, emulgator),  Hydrolyzed Pea Protein ( proteiny grochu - substancja odpowiedzialna za utrzymywanie wody w naskórku),  Phytosterol ( fitosterol - substancja wzmacniająca barierę naskórkową, hamują utratę wody, działająca ochronnie i nawilżająco), Lecithin  ( lecytyna - emulgator), Olea EuroPaea(Olive) Fruit Oil( oliwa z oliwek - emolient)Squalane ( skwalen - emolient), Butyrospermum Parkii(Shea) Butter  ( masło shea -emolient), Ceramide-3 (ceramidy - podwyższają poziom wilgotności skóry ), Disodium EDTA Sól dwusodowa kwasu wersenowego -Sekwestrant ), Tea Tree Oil   drzewo herbaciane działanie przeciwzapalne dezynfekujące, bakteriobójcze)

Na zielono zaznaczyłam składniki pochodzenia naturalnego. 



Choć pianka przeznaczona jest do cery ze skłonnością do trądziku, to nie jest to pianka wyłącznie dla cery suchej. Także w przypadku cery normalnej w kierunku suchej nie robi krzywdy w postaci przesuszenia. Aby ta recenzja była jak najkrótsza ale treściwa szybciutko wypisze plusy i minusy, bo skład zapewne jest już jasny :)
Na zielono zaznaczyłam składniki pochodzenia naturalnego.


PLUSY

- niesamowicie dokładne oczyszczanie
- wydajność, wystarczy ilość wielkości grochu
- pozytywny skład
- przystępna cena
- nie wysusza
- nie podrażnia
- pianka po prostu spełnia swoje przeznaczenie


MINUSY

- szczypie w oczy
- dostępność tylko online



Nie mam temu produktowi nic do zarzucenia i dostaje ode mnie 5/5  :)


Przy obecnym kursie dolara za 100ml niesamowicie wydajnej pianki nalezy zapłacić około 11 funtów lub 55zł. Wysyłka ze sklepu beautynetkorea jest darmowa zarówno do UK, PL jak i innych krajów także odpada nam koszt wysyłki. Cas oczekiwania 10-40 dni, ale jak już pisałam wcześniej z opinii wynika, że jest to zazwyczaj 2 tygodnie. Na zużycie mamy 12 miesięcy. Ciekawa jestem na ile mi tego produktu wystarczy, ale obstawiam, że będzie to długi czas. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz