środa, 19 października 2016

Arbre d'or Simply Argan

Recenzja perfum to bardzo trudne zadanie, i takie wpisy raczej nie oszczą na moim blogu. Każda z Nas inaczej odbiera dany zapach i mimo pozytywnych słów czy nawet zachwytu innych osób jednym będzie się on podobał a innym wręcz przeszkadzał. Czasem jednak warto wspomnieć o zapachu, który jest mało znany, można uzyskać próbki a dodatkowo zapach jest interesujący w swojej inności, co z pewnością zaciekawi grupę osób lubiących perfumy w tej nucie zapachowej. Choć tak jak wspomniałam, ciężko jest opisać zapach tak, aby osoba nie znająca go mogła przynajmnej wyobrazić sobie w jakim kierunku ten zapach podąża. Czy mi się to uda nie wiem, ale spróbuję, bo warto.





O firmie Simply Argan pisałam już przy okazji recenzji oleju arganowego, serum olejowego na noc oraz open boxu. Także jeśli umknęły Wam poprzednie posty to klikając na słowa w poprzednim zdaniu zostaniecie przeniesieni do postów.

Wracając do perfum zacznę od tego, że wybór perfum nie jest dla mnie czymś łatwym. Jestem w tej kwestii niesamowicie wybredna. Nie lubię zapachów słodkich, typowo kwiatowych, owocowych, takich, które nie mają w sobie tego czegoś i pachną " jak każdy inny". Idealny zapach dla mnie to połączenie czegoś, co pachnie jak w Bajkach 1000 i jednej nocy ( jeśli wiecie co mam na myśli) jednak bez tej ciężkości arabskich olejków, bez babcinych tonów i bólu głowy. Coś czego będę mogła używać o każdej porze dnia i roku. To naprawdę muszą być wyjątkowe zapachy. Do mojej niewielkiej kolekcji jakiś czas temu dołączyły praktycznie nieznane perfumy Arbre d'or , które zostały wyprodukowane na bazie oleju arganowego dla firmy Simply Argan. Ich próbka przyszła do mnie wraz z próbką oleju arganowego, który można zamówić na stronie sklepu.

Perfumy są niezwykłe ( w moim odczuciu). Arbre d'or to w języku francuskim złote drzewo. Faktycznie ten zapach można  tym kojarzyć. Są to perfumy o delikatnej słodkiej nucie jaśminu i pomarańczy oraz subtelną nutką paczuli. Perfumy choć słodkie, to mają wyraźną orientalna nutę. Osobiście nie lubię słodkich perfum, jednak te mają w sobie coś niezwykłego. Tak jakby były idealnie zbalansowane między ciężkim zapachem orientu a lekkością zapachu kwiatów. Mając próbkę wiedziałam, że kiedyś będą one moje, mimo tego, że nuty słodko kwiatowe nie są tym czego szukam. Pisałam o nich nawet na naszej facebookowej grupie Babskie plotki o urodzie i kilka osób również tak jak ja zachwyciła się tym zapachem. Kiedy dostałam możliwość przetestowania ich i podzielenia się z Wami moją opinią moja radość siegnęła nieba :D

Bez wątpienia uwagę przykuwa opakowanie perfum. Prostokątna butelka z plastikową zakrętką wyglądająca jak element układanki razem tworząc minimalistyczną bryłę. Dodatkowo buteleczka zabezpieczona jest kartonikiem. Opakowanie o pojemności 50ml kosztuje obecnie £ 29.00, choć cena standardowa bez promocji to £ 45.00.

Perfumy w swojej konsystencji są troszke inne niż standardowe, a to za sprawą wspomnianego oleju arganowego. Trwałość określiłabym jako średnią, choć spotkałam się z opinią, że dobre perfumy to takie, których my nie czujemy, a czują je osoby w naszym otoczeniu. Tych perfum używam niemalże każdego dnia od prawie 2 miesięcy i jak na razie jeszcze mi się nie znudziły. Mają one w sobie coś, co przyciąga, i jeśli komuś sie one spodobają, to raczej nie ma szansy aby nagle przestały sie podobać.

Jakie są Wasze ulubione perfumy ? Czy zmieniają się Wasze upodobania wraz ze zmianą pory roku, czy tak jak ja kiedy już traficie na idelany zapach możecie go używać przez 365 dni w roku?  Przy okazji zaparszam Was na post Jak należy przechowywać perfumy aby się nie zepsuły?


Robiąc zakupy w sklepie Simply Argan po dokonaniu płatności jest miejsce na wpisanie adresu email osoby polecającej. Wpisując kobiecy.klimat@gmail.com dostaniecie dodatkowe pkt lojalnościowe. Jeśli już jesteście klientem sklepu i Wasi znajomi chcieliby coś w nim zkaupić, to działa to tak samo. Każdy klient sklepu jest osoba polecającą i każdego klienta email można wpisać aby dostać dodatkowe pkt :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz