czwartek, 29 stycznia 2015

Liebster Blog Award

Bardzo dziękuję za nominację do Liebster Blog Award , którą dostałam od  Petita Bonita.


Po którce przedstawiam Wam zasady

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.




Pytania, które dostałam


1. Jak długo zapuszczasz już włosy?
 Ostatni raz u fryzjera byłam dokładnie rok temu :)
2. Który olej do olejowania lubisz najbardziej?
Zdecydowanie olej amla
3. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
 Kiedy mając 2,5 roku moja mama przyjechała ze szpitala z siostrą :)
4. Jaki przedmiot w szkole lubisz/ lubiłaś najbardziej?
 Język polski
5. Jaki kraj chciałabyś zwiedzić?
Indie
6. Ulubiona część garderoby?
 Brak
7. Co lubisz w sobie najbardziej?
Jeśli chodzi o wygląd zewn to nie mam nic takiego bo jak to kobieta dziś kocham włosy jutro ich nie nawidzę :P
8. Jakie cechy charakteru miałby twój wymarzony partner?
spontaniczność, otwartość i cierpliwość 
9. Ulubiona księżniczka Disneya? :)
Jasmine :)
10. Jakie książki lubisz czytać?
Z przesłaniem. Uwielbiam książki z motywem miłości ale nie banalne romansidła. Książki oparte na faktach, po prtzeczytaniu których wciąż o nich myślimy.
11. Twój hit kosmetyczny?
Zdecydowanie kosmetyki indyjskie a w tym roku pudry hesh





Pytania ode mnie
1. Co daje Ci prowadzenie bloga?
2. Czym kieryjesz się przy doborze kosmetyków?
3. Co daje Ci chcilę relaksu po ciężkim dniu?
4. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny? 
5. Jakiego typu blogi odwiedzasz?
6. Wakacje w Vegas czy Zakopane? 
7. Ulubiony film?
8. Jaki element makijazu wykonujesz kiedy kompletnie  nie masz czasu?
9. Jakie sa Twoje ulubione perfumy?
10. Czy często zdarza Ci się zakupić kosmetyczny bubel?
11. Jaka jest główna zasada pielęgnacji Twoich włosów?

Powinnam nominować 11 blogerek jednak ciężko jest znaleźć blogi które nie zostały nominowane lub takie które mają małą liczbę odsłon/ obserwatorów. Dlatego wybrałam kilka blogów którym przyda się "promocja" lub które mają już troszkę więcej osób obserwujacych natomiast warto na nie zajrzeć :)


Blogerki które nominję to









Mam nadzieję, że znajdziecie chwilę i dołączycie do zabawy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz