piątek, 5 grudnia 2014

Structural By Fama emulsja do odnowy struktury włosa - recejzna


Chciałabym Wam opowiedzieć o produkcie, który sprawił, że po jego użyciu miałam ochotę płakać z radości. Tak, moje włosy to chyba jedyny powód do płaczu jaki mam. Żeby przybliżyć Wam ten temat zapraszam tutaj na krótką historię jak z pięknych włosów zrobiła się "szopa". Teraz mogę już tylko płakać z radości :) a teraz konkrety !






                                       Ten cudowny środek który doprowadził mnie do nieopisanej radości to


 Structural By Fama emulsja do odnowy struktury włosa
opis producenta:





źródło: google.pl
Włoska terapia Structural lotion do włosów o szerokim i długofalowym spektrum działania. W chwili obecnej to jedyny zabieg na świecie,
który na wiele miesięcy zmienia strukturę i wygląd zewnętrzny włosów. W przeciwieństwie do innych zabiegów aktywna biologicznie lotion Structural wykazuje największe działanie na włosach silnie uszkodzonych i osłabionych. Właściwie im włosy bardziej zniszczone tym bardziej spektakularny efekt końcowy.

Poprzez wbudowywanie się cząsteczek w uszkodzone miejsca włosów Structural lotion uzupełnia niedobór naturalnych składników.  Dzięki takiemu działaniu, włosy ulegają wyraźnej transformacji już podczas trwania zabiegu, zaś efekt widoczny natychmiast .Każdy stylista, który używał Structural potwierdzi, że jest to najbardziej skuteczny zabieg na bazie lotion. Structural jest dominującą marką w dziedzinie profesjonalnej kosmetyki fryzjerskiej.
źródło: google.pl
STRUCTURAL to doskonała kationowa emulsja, która wspaniale odnawia strukturę włosów. Idealnie eliminuje rozdwojone końcówki, jak i również zmiękcza włosy, nadaje im połysk i miły zapach. Jest szczególnie polecana do włosów farbowanych, rozjaśnionych lub po trwałej. Jej szczególne właściwości sprawiają, że odnawia osłabione włókna włosów i mozna ją dodać do płynu do trwałej, co sprawia, że zawsze możemy osiągnąć dobre rezultaty szczególnie w miejscach bardzo wrażliwych.Nie powoduje zmiany odcienia farby. Można używać także bezpośrednio na włosy i skórę głowy. Idealny do rozdwojonych końcówek.
Zamyka łuski włosowe . Nie powoduje zmiany odcienia farby.-kolor się nie wypłukuje. Można używać także bezpośrednio na włosy i skórę głowy. 

Tyle od producenta :)


1 ampułka ma pojemność 7ml i w zależności od długości i gęstości włosów może wystarczyć nam na 1 raz lub na kilka. W moim przypadku wystarczy mi na około 4 użycia. Można je zakupić w hutrowniach fryzjerskich oraz sklepach internetowych.  W UK ampułki można zakupić tutaj SKLEP 

Teraz czas na sposób użycia :)

wg producenta -

Na umyte mokre i wysuszone ręcznikiem włosy nakładam ampułkę, którą trzymamy na włosach przez 40 minut i spłukujemy.

Ja za radą osoby, która dała mi możliwość przetestowania tego produktu zrobiłam troszkę inaczej dzięki czemu działanie emulsji zostało wzmocnione.

jak ja użyłam ampułki - zapraszam na fotorelację ( naprawdę miałam przy tym niezłą zabawę ;) )

 
1. Włosy jak zawsze umyłam szamponem z amlą
2.  Wysuszyłam ręcznikiem aby były wilgotne ale nie mokre
3. Podzieliłam je na 4 cześci aby łatwiej było mi nakładać produkt


4. Ampułkę umieściłam w kieliszku aby po jej otwarciu zawartość nie wylała się. W celu otwarcia ampułki musimy ją przełamać w zaznaczonej części na szyjce.
5. Zawartość ampułki wylewamy na dłoń. Konsyctencja mimo, że jest rzadka to powoli wypływa z ampułki także nie ma opcji aby nichcąco wylać za dużo. Ja nalewałam dosłownie odrobinkę ( niestety nie miałam jak wykonać zdjęcia) kilka kropelek wystarczyło aby pokryć pojedyńcze pasmo. Na całość zużyłam około 1/4 zawartości.
6. Aplikujemy na włosy tak jakbyśmy nakładali olejek. Rozcieramy w dłoniach i pasmo po paśmie nakładamy na włosy. Uznałam, że to będzie dokładniejsza aplikacja niż gdybym odrazu wylała wyznaczoną ilość i nałożyła na całe włosy bez ich dzielenia.
7. Kiedy produkt już nałożymy na włosy wiążemy je w kucyk który owijamy folią aluminiową. Za pomocą prostownicy lub suszarki możemy podgrzać folię aby produkt jak najlepiej wniknął we włosy. Osoby o którkich włosach mogą nałożyć folię na włosy i podgrzać suszarką. Także jak już mamy zrobiony kucyk całość owijamy folią ( aby ręcznik nie wchłonął produktu) a następnie nakładamy suchy ręcznik.
8. Siadamy sobie przy ulubionej książce lub filmie i czekamy około 40 minut.
9. Płuczemy włosy, suszymy i prostujemy. 
10. Cieszymy się gładkimi, błyszczącymi i pachnącymi włosami :)


Ampułke wystarczy zatkać np patyczkiem higienicznym i użyć kolejny raz. Można też ampułkę owinąć folią aluminiową. Jak widać w moim przypadku na włosach średniej długości wystarczyła naprawdę niewielka ilość płynu. Pełna ampułka była do górnej niebieskiej linii.



Ale co tam pisanie, sami oceńcie efekt  ;)

PRZED ZASTOSOWANIEM AMPUŁKI



PO ZASTOSOWANI AMPUŁKI



EFEKT Z LAMPĄ BŁYSKOWĄ







Efekt powinien utrzymać się w zależności od struktury włosa do kilku myć. Nie jest to efekt na stałe jednak przy dłuższej kuracji efekty będą widoczne. Jak widać jedna ampułka wystarcza na kilka użyć także koniec końcom nie jest to droga opcja aby uzyskać piękne włosy.

Znacie ten produkt? Jak podobają się Wam efekty po zastosowaniu tej emulsji? Ja jestem zachwycona :D


Dla zainteresowanych zdjęcie ze składem ampułek


3 komentarze:

  1. W codziennej pielęgnacji kluczową rolę odgrywa szampon. Dlatego ważne jest, aby stosować kosmetyk wysokiej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadaniem szmaponu jest mycie, I dopasowujemy go do skóry głowy, nie stanu włosów. Za pielęgnację włosów odpowiadają kosmetyki kondycjonujące, nie myjące.

      Usuń