niedziela, 22 listopada 2015

Suszarka Diva Rapida 3600 PRO - recenzja

Jako włosomaniaczka powinnam każdemu odradzać używanie suszarek, ale z doświadczenia wiem, że czasem jest to konieczne. Dopóki moje włosy były długie suszarka mogła nie istnieć. Zresztą po suszeniu wyglądały gorzej niż jak schły same, także suszarka leżała w kącie. Kto by pomyślał, że majac krótsze włosy będę potrzebować suszarki. Co więcej, że po suszeniu suszarką włosy będą wyglądać lepiej, niż po naturalnym schnięciu. Zaparszam na recencję suszarki, która kompletnie zmieniła moje zdanie na temat suszenia włosów.




Tak więc po ścięciu włosów i wielu niecenzuralnych słowach na temat mojej starej suszarki postanowiłam wyruszyć na łowy w poszukiwaniu nowej. Wprawdzie moja stara ( ohh bardzo stara) suszarka działała jednak włosy po suszeniu niąwyglądały nieciekawie. W cuda, że sama suszarka coś zmieni nie wierzyłam ale to w sumie był jakiś powód do nowego zakupu :)
Podróż zaczęłam od kawusi, z którą wyruszyłam w wirtualną podróż :D No bo gdzie indziej jak nie w Internecie znajdę największy wybór. Głównym i najważniejszym wyznacznikiem był dla mnie długi kabel. Ot taki banał, ale wyobraźcie sobie, że nie macie gniazdka w łazience ( a w UK nikt go tam nie ma), a Wasza suszarka ma ledwo 2m kabel który sięga pół metra przed lustro ! Długi kabel to była podstawa. Dodatkowo suszarka musiała być w miarę lekka i posiadać jonizację. Coś mnie tknęło aby poszukać w sklepach z profesjonalnym sprzętem gdyż niestety w innych sklepach dostępne suszarki miały zazwyczaj zbyt krótki kabel.










Znalazłam ! Diva  Rapida 3600 PRO
ta nazwa coś mi mówiła ...aaa już pamiętam widziałam ją u fryzjera :)


 Takim opisem sklep pro-sprzet, w którym znalazłam tą suszarkę zachęca nas do zakupu

Najwyższej jakości, maksymalnie profesjonalna suszarka Diva RAPIDA 3600PRO to idealny wybór zarówno do profesjonalnego salonu fryzjerskiego jak również użytku domowego.

Niebywała moc i siła silnika

Ta znakomita suszarka została wyposażony w najwyższej jakości silnik typu AC charakteryzujący się niezwykła żywotnością. Ponadto dla szybszego suszenia włosów suszarka posiada power dmuchanie do 110 metrów sześciennych na godzinę. Suszarka posiada cztery ustawienia regulacji temperatury oraz  dwie prędkości a także przycisk zimnego powietrza. Miękki i elastyczny kabel zapewni Tobie przyjemną i komfortową pracę. Generator jonów ujemnych oraz ceramiczna i turmalinowa krata przyspiesza suszenie włosów. Dostępna jest w wielu wersjach kolorystycznych.

 

Najważniejsze dane techniczne suszarki:

  • pielęgnacja jonowa - 5.000.000/cm3
  • 2000 W, prędkość nawiewu 110 m3 na godzinę
  • 4 rodzaje ustawień temperatury i 2 prędkości nawiewu
  • Profesjonalne przełączniki o zwiększonej wytrzymałości
  • ceramiczna i turmalinowa wkładka
  • przycisk zimnego powietrza
  • w zestawie 2 nasadki
  • profesjonalny, 3 metrowy kabel

Dla mnie nic więcej nie trzeba wyjaśniać, ale jeśli komuś to nic nie mówi to czytajcie dalej.

 pielęgnacja jonowa - 5.000.000/cm3 czyli jonizacja

Kiedy suszymy włosy ciepło suszarki wytwarza jony dodatnie, które otwierają łuskę włosa. Przez to włosy sa napuszone i szorstkie w dotyku. Jonizator wytwarza jony ujemne, które neutralizują jony dodatnie. Dzięki neutralizacji jonów łuska włosów zostaje zamknięta, włosy nie elektryzują się, nie puszą się oarz nabierają połysku.


2000 W, prędkość nawiewu 110 m3 na godzinę

Krótko mówiąc mocna suszarka i włosy suszy naparwdę szybko


4 rodzaje ustawień temperatury i 2 prędkości nawiewu

Rodzaje ustawień temperatury i prędkość nawiewu jest dla mnie czymś konieczym. Tym bardziej kiedy suszarka służy do modelowania włosów


 ceramiczna i turmalinowa wkładka

Tutaj możnaby napisać więcej  bo to dość szeroki temat. Jednak ujmując to jak najkrócej to ceramiczna i turmalinowa wkładka ma zapobiegać uszkodzeniom włosa.  Powłoka ceramiczna umożliwia równomierny przepływ ciepła podczas suszenia a turmalina jest natomiast minerałem - źródłem jonów ujemnych. Działanie tej wkładki jest podobne do działania jonizatora.


przycisk zimnego powietrza

Niezbędny podczas modelowania i końcowej fazie suszenia. Chłodne powietrze dodatkowo zamyka łuske włosów


w zestawie 2 nasadki

Najważniejsze dla mnie było aby nasadka była bardzo wąska. Tak aby podczas modelowania włosów na szczotce powietrze było skoncentrowane tylko w miejscu przyłożenia suszarki


Profesjonalny, 3 metrowy kabel

tutaj nie trzeba nic wyjaśniać. W koncu suszę włosy w łazience bez kombinacji jak sięgnąć do lustra


I taka mała niespodzianka dla osób podróżujących pomiędzy PL a UK :)

Suszarka idealna <3 Włosy suszą się zdecydowanie szybciej niż przy mojej starej suszarce mimo, że moc jest ta sama. Inna z pewnością jest prędkość nawiewu. Co zdziwiło mnie najbardziej to rzeczywiście po suszeniu wyglądają lepiej niż jakby schły naturalnie. Działanie jonizatora i wkładki  turmalinowej jest widoczne gołym okiem. Dodatkowo suzarka waży około 700g więc to również jest istotne, tym bardziej, że nie jest ona mała. Już po włączeniu, kiedy tylko usłyszałam jej dzwięk wiedziałam, że to nie będzie byle jaka suszarka.

Cena suszarki nie jest wygórowana, tym bardziej patrząc na jej parametry
w UK kosztuje około £40 a w Polsce około 265zł. Ja miałam mega szczęście, gdyż udało mi się kupić ją w Tkmaxx za £25

Jeśli od swojej suszarki wymagacie tyle co ja to z Divy na pewno będziecie zadowolone.

Na co zwracacie uwagę kupijąc suszarkę? Kiedyś pracowałam w sklepie ze sprzętem AGD, i niestety większość klientek zwraca uwagę  tylko na cenę i wygląd suszarki. To największy błąd.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz