czwartek, 20 listopada 2014

Jesienny przegląd lakierów OPI + recenzja

 


Jesień to czas, kiedy z reguły zmianiamy kolorystykę makijażu i ogólnej stylizacji na bardziej stonowaną, ciepłą mniej jaskrawą. Ostatnimi dniami przeglądałam swoje lakierowe zbiory i wybrałam kilka kolorków, które zostaną ze mną na ta porę roku :)

Wprawdzie w mojej kolekcji lakierów znajdują się też inne firmy, jednak OPI skradło moje srece kolorami oraz jakością, także dziś zapraszam na jesienny przegląd moich lakierów OPI oraz przedstawię swoją opinię na temat tej kultowej marki.






Przede wszystkim lakiery OPI to dla mnie niesamowity wybór niebanalnych kolorów. Oczywiście niektóre kolory znajdziemy też wśród lakierów innych firm jednak trzeba przyznać, że kolorystyka lakierów OPI jest zachwycająca.

Trwałość lakierów również jest bez zarzutów. Na dobrze przygotowanej płytce paznokcia lakiery spokojnie trzymają się około 4 dni bez zbędnego uważania na nie i rezygnowania z kontaktu pazanokci z wodą.

To ile warstw potrzebujemy zależy od konkretnego koloru. niektóre kryją już po 1 warstwie inne po 2 mam też kolory, które potrzebują 2 warstw aby w mojej opinii wyglądać idealnie jednak taka ilość warstw nie wpływa negatywnie na ich trwałość.

Pędzelek jest wręcz idealny. To jedyne słowo, które może je opisać.





Jedynie kolekcja mino troszkę odbiega jakością od pełnowymiarowych buteleczek. Możliwe, że jest to wina pędzelka, który jest zupełnie inny. Jednak sam lakier mimo pięknych kolorów jest trudniejszy do współpracy.



Pełną kolekcję lakierów OPI można zobaczyć na stronie opinails


Przejdzmy jednak do sedna czyli moich jesiennych wybrańców :)

UWAGA ! zdjęcia pomalowanych paznokci w większości nie są moją własnością. Chciałam pokazać Wam jak najlepsze odzwierciedlenie realnych kolorów także wybrałam z sieci zdjęcia które wg mnie najlepiej ukazują dany odcień.  Niestety przez swoją chorobą a teraz także i dziecka minęłoby bardzo dużo czasu zanim przedstawiłabym kolorki na swoich paznokciach. Na większości zdjęć podane jest źródło z którego pochodzą.














Keeping Suzi at Bay

lucerne tainly look marvelous 

Lucerne-tainly Look Marvelous

Alcatraz Rocks

 nlm33 spider collection

Spider-Man Collection NLM33




embarca-dare ya

Embarca Dare Ya

Spider-Man Collection NLM36



All Sparkly and Gold

DS Classic


Spider-Man Collection NLM34

Spider-Man Collection NLM38

I Don't Give a Rotterdam





From A to Z-Urich



Lucerne-tainly Look Marvelous


OPI Ink


Suzi Takes The Wheel

Silent Stars Go By


Pompeii Purple


In The Cable Car Pool Lane

 












                                                   OPI Ink & Silent Stars Go By                                                                                 In The Cable Car Pool Lane& All Sparkly and Gold


 

 W Polsce lakiery marki opi można kupić między innymi w Sephora oraz w sklepach internetowych.

Na stronie  opinails również można sprawdzić gdzie dostępna jest ta marka.

 

Zmieniacie kolorystykę w makijaży czy lakierach w trakcie jesieni? 

Koniecznie napiszcie jakich kolorków używacie :) Jeśli znacie lakiery OPI chętnie poznam Waszą opinię na ich temat.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz